My reading challenge ;) 📚

چیزی از ماراتن کتابخونی شنیدید؟
خب اینستاگرام اتفاقهای خوبی هم داره تو خودش! من از اینستای لی لی کتابدار که وبلاگشو خیلی وقته میشناسم شنیدم و خوشم اومد. ده روز و خواندن هفت کتاب! شما موظف میشید در این ماراتن ده روزه هفت کتابو مطالعه کنید. اگر مثل من یه عالمه کتاب نخونده یا نصفه تو دست و بالتون دارید نازکهاشو دست چین کنید دست به کار بشید. :)


پ.ن. و البته یه جزئیاتی هم داشت مثل ویژگی کتابهایی که انتخاب میکنیم که من حذف کردم چون میخوام کتابهایی که مدت زیادی دور و برم هست رو سر و سامون بدم. راستی نظرتونو هم بگید و بگید چه کتابهایی رو دوست دارید بخونید و نشده.
۴ ۱
آندرومدا :)
۰۶ شهریور ۰۰:۱۶
خوش به حااالت :) من اصن تابستون که اومد اشتهای کتاب خوندنم کور شد! :| انگار فقط توی دوره امتحانا رمان خوندن میچسبه :)

پاسخ :

منم همینطور! حتی تعداد کتابایی که تو دو هفته امتحانا خوندم از کل این دو ماه بیشتره! ولی خب وقتی به یکی از دوستام که زیاد کتابخون نیست گفتم گفت اینم خودش تحمل بالایی رو میطلبه😁
صدرا ارجمند
۰۶ شهریور ۲۳:۵۷
منم کتابای زیادی دارم که تو صف هستن برای خونده شدن اما عجله ی خاصی براشون ندارم :)
ماهی حدودا یه کتاب میخونم و همین به مرور زیاد میشه ...

پاسخ :

چقد خوب :)
پـــــر ی
۰۹ شهریور ۱۷:۲۹
چه خوب ولی این روزا وقت ندارم.
رگتایم دکتروف تو اولویته که نخوندمش 
زندگی جنگ و دیگر هیچ فالاچی هم همینطور

پاسخ :

رگتایم دکتروف؟ حتی اسمشم نشنیدم. زندگی جنگ و دیگر هیچ ! اره این کتاب تو ذهن منم هست لیلی گلستان هم ازش گفته بود باید بخونم
orangy blu
۲۹ شهریور ۲۱:۲۲
انقدر کتاب نخونده ندارم که وقتی میبینمشون عذاب وجدان میگیرم
فکر کنم این به دردم بخوره D:

پاسخ :

اگه به درد خورد بهم بگو:))) منم همینطور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان