شبیه بودن ها

همیشه فکر میکردم اینطوریه که یه سری آدمها برای دوستی خوبند و یک سری ها بد. و ادم باید تو دوره های مختلف هی خوش شانس باشه و هی با زرنگی خوبها رو انتخاب کنه.

 کم کم فهمیدم تعداد بدها خیلی کمه و تقریبا ادم از بین خوبها باید خوبی که شبیه خودشه انتخاب کنه. برای چندمین بار با آدم خیلی خوب که شبیه من نیست دوست شدم و حالا حس میکنم دلیل ناراحتیم احساسیه که باعث میشه نسبت به خودم داشته باشم 

۴ ۴
قالب رضا
۲۸ شهریور ۲۳:۰۳
من برعکس شما برام بوده
تا الان رفیق خوب نداشتم

پاسخ :

شاید از زاویه های مختلف نگاه میکنیم
Va hid
۲۹ شهریور ۰۰:۵۵
چی بگم!!

موفق باشید!!

پاسخ :

گفتم که بدونم چه قدر ممکنه قابل درک باشه ممنون.
سیّد محمّد جعاوله
۲۹ شهریور ۱۵:۴۴
خداقوت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان