رویایی که غیرممکن نیست

نمیدونم دقیقا از کی اما مدتی هست به طرز غیر قابل باوری دنیای مد و فشن رو دنبال میکنم. عکس‌ها مجلات مدل‌ها برند‌ها. برام جالبه. برام خیلی خیلی جالبه. امروز دیدم ولی‌عهد عربستان در ادای احترام به زنان با برند‌های مطرحی قرارداد بسته تا چند ماه دیگه هفته مد رو در این کشور برگزار کنند.


احساس میکنم بخش بزرگی از داشته‌ها و سرمایه‌های عصر ما در حال هدر رفتنه. آدم‌هایی که میتونن تو این راه جهانی بشن. برند‌ها و طراحای ایرانی که هیچی کم ندارن و درآمد. و مهم‌تر از اون تموم داشته‌های فرهنگ و تاریخ‌مون مثل لباس‌هامون هم میتونه به جای کشورهای دیگه به‌ اسم خودمون شناخته بشن.  کاش این کابوس تو همین نسل من تموم بشه. کاش یه روز ما هم هفته مد داشته باشیم و جهانی باشه. همین.


۲ ۴
الی .
۱۲ فروردين ۲۰:۵۱
امروز یه جایی خوندم نمیدونم تو دهه چند شیرموز ممنوع بوده!! خیلی تعجب کردم حقیقتا.. اما امیدوار شدم که نسل بچه‌های بعد از ما هم ۲۰ سال بعد از همین چیزا تعحب کنن. از نداشتن هفته مد، از ممنوع بودن نوازندگی و خوانندگی زنان توی تلویزیون، از خیلی چیزا..

پاسخ :

منم مطمئنم. من همش آدمای عادی و مردم اون موقع رو مقصر میدونم. اینکه چقد خرد جمعی شون کم بوده یا بی‌عرضه بودن واسه همین هروقت اوضاع خودمونو میبینم حقیقتا میترسم!
آسـوکـآ آآ
۱۷ فروردين ۱۳:۱۹
من وقتی سفر عمره رفته بودم
خیلی برام اونجا عقب مونده بود
از سرعت پیشرفت این روزاش متعجبم
و از سرعت عقب موندن خودمون متعجب تر . . .
بهترین و زیبا ترین لباسا با بهترین نخ ها تو کشور خودمون تولید میشه
اما همونارو با برندای دیگه میفروشن
متاسفانه . . .
البته این روزا یکم اوضاع بهتر شده :)
من تو شهر خودمون این تغییرات مثبت رو میبینم :)

پاسخ :

اصن از دستی ولی عهدشون این کارارو میکنه تا ما به خودمون بیایم و بگیم دیگه ما چقد بدبخت شدیم:)) البته فکر باز همه جا طرفدار داره حتی عربستان. و همه خیلی بهش نیازمندیم. اوضا خیلی بهتر از ۱۰ سال پیشه من هم بعضی برندهای ایرانی رو دوست دارم مخصوصا برندهای نو پایی که خلاقیت و اصالت ایرانی دارن و کاربردی اند با این که گرون هستن به نسبت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان