یک روز همراه با زیباشناسان چاقو به دست

نشستم و عکس‌ و فیلم کارهای متخصص پوست امروزو که از اون مردای پخته‌ی جنتلمن و مهربون بود و دلمو برد، نگاه میکنم. بیشتر از اون چیزی که فکر میکردم تا الآن برای هر چیزی یه نیمچه عمل زیبایی اختراع شده! و شاید چقد ایده هنوز برای پیشرفت وجود داره. من فکر میکنم شاید اگه شجاع بودم و وقت داشتم و یا پول، میزدم خیلی شیک این صورتو از نو میساختم مثلا زاویه دادن به فرم صورت یا لیفتینگ. با اینکه فیلم‌های همشون وحشتناکه ولی خب برای تنوع خوبه! البته منظورم اون چیزی نیست که همه جا سرش بحثه. این که چرا همه آدما شبیه هم شدن! منظورم خوب شدن طبیعیه! خلاصه از هر چی خوشم بیاد راحت میگم مثلا از کک و مک های صورت‌ها خوشم میاد دلم میخواد باشه. از منافذ پوست خوشم نمیاد پس دلم نمی‌خواد. بعضی وقتا پیش میاد که آدم چیزای زشت صورتشو دوست داره. مثلا من دماغم اگه عمل لازم داشت شاید هیچوقت نمیکردم چون کلی ادم بامزه با دماغای منحرف دیدم و برام جذاب بودن. ضمن اینکه هممون به صورتامون و چیزی که سالها بودیم وابسته ایم و تصمیم برای تغییر دادنش سخته کمی. خلاصه همه چیز از زاویه نگاه و سلیقه‌س.

۱
آسـوکـآ آآ
۱۹ خرداد ۲۲:۵۳
الان تو خارج از کشور عمل کک و مک مده
چون صورت رو natural تر نشون میده

پاسخ :

جدی؟ عمل؟ فک میکردم در حد آرایشه. ولی واقعا قشنگه البته تو روی صورت مدل‌ها قشنگتره. انگار خوب جاهایی کک ومک دارن ولی آدم معمولیا کمتر پیش میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان