trust the timing

امروز سالروز قبول شدن من در آزمون گواهینامه رانندگی است. چهار سال پیش این موقع. یکی از احساسی ترین موفقیت‌هایم.

 شاید فکر کنید من از آن دسته دخترها هستم که می خواهم روی رانندگی خودم صحه بگذارم با این که گاهی میگذارم یا شاید فکر کنید چنین حالاتی را به مسائل فمنیستی ام ربط میدهم و میخواهم از گفتن سختی هایش چشم پوشی کنم.

گواهینامه رانندگی برای من نماد خواستن زیاد چیزی، طولانی شدن زمان به دست آوردنش و در عین خوشحالی زیادتر از معمول رسیدن به آن که بعدا از دماغتان در میاورد است.

در نتیجه این نماد خیلی این روزها به درد من می خورد.

.

زندگی را همین طوری پذیرفتن، در آرزوها دست و پا زدن، انتظار امید، امید، امید، و برق پیروزی و در نهایت در آوردن به موقع لباس شادی.

۲ ۴
آسـوکـآ آآ
۲۳ مهر ۱۴:۳۸
الهی که به بقیه خواسته هاتم برسی:-)

پاسخ :

خلاصه و اصل کلام
** سیلاک **
۲۳ مهر ۱۷:۱۳
تلاشت قابل تقدیر بوده :)))

پاسخ :

راه دیگه ای هم نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان