شعر به کمک‌م آمد

چند روز هست  از این سایت ایرانی که اتفاقی در تاریخچه جست‌وجو گوشی‌ام بود، شعر می‌خوانم. من دست گذاشتم روی نادر نادرپور که نمیشناسمش و نمیتوانم هم بشناسم. گوگل برای من نعمتی بود. جواب سوال‌هایم را از او میگرفتم و در عوض جواب سوال‌های آدم‌ها را با آن می‌دادم.

* راستش از این بابت حتی نمی‌خوام از سایت داخلی استفاده کنم ولی شعر حالم را خوب می‌کند.

۲ ۲
** سیلاک **
۰۱ آذر ۱۷:۵۲

عالیه ممنونم بابت معرفیش :)))

پاسخ :

خوشحالم
جناب منزوی
۰۶ آذر ۱۷:۲۰

رفتم تو سایت اولین شعری که خوندم از شفیعی کدکنی بود " به کجا چنین شتابان..." این شعر منو به جاهای دور میبره.

ممنونم

پاسخ :

منو که به دبیرستان می بره..
شعر قشنگیه
خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان