812th

کار آفرینی، استارتاپ، ایده نو، مسیر موفقیت در بازار، ویدئوی ۴ توصیه انگیزشی بیل گیتس و بلا و بلا و بلا برای من موضوعات سرگرم‌کننده‌ای هستن. بارها و بارها سر از این جور جاها در آوردم و چشم باز کردم از خودم پرسیدم چرا. آدم آن جور فضاها بودن نیاز به یک سری مؤلفه‌های شخصیتی داره که به کمک مطالعات شخصی فهمیدم بعضی از آن‌ها را ندارم و به لطف سرمایه‌گذاری کردن روی خودم حالا می‌دانم دوست هم ندارم آن مولفه را لزوما داشته باشم. هنوز دارم یاد می‌گیرم هنوز سر از این فضاها در میارم و هنوز به این و آن فکر می‌کنم و فکر می‌کنم این که نمی‌تونم در مورد شغل‌ آینده‌ام تصمیم درستی بگیرم و به سمتش قدم بردارم به این دلیله که پیش‌نیازهای اولیه تصمیمم وجود یک اکوسیستم شغلی است. چیزی که مثل یک غول بزرگ است و حتی با تریلی هم جا به جا نمی‌شود. اما آیا حتما به آن نیاز دارم؟

 

پ.ن. خلاصه  وضعیت still in a wrong story.

۱ ۲
میم _
۱۷ آذر ۰۷:۱۹

من حالا جدیدا چه تصمیمی گرفتم؟

اینقدر بمباران تو میتونی و موفقیت و امثالهم شدم که فقط امثال این چیزا رو میبینم، دمم رو بگذارم رو کولم و فرار

پاسخ :

جای امیدواریه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان