بهتر بودن

هیچ چیز بهتر از این نیست شاگردهای قبلیت بهت پیام بدن و بگن شما از استاد الانمون خیلی بهتر بودید.

۳ ۱
صاد نون
۱۹ تیر ۲۲:۱۵

🤭خوشمزه بنظر میرسه

پاسخ :

ایز دت رندوم؟ :))
زری シ‌‌‌
۱۹ تیر ۲۲:۳۵

=>>>

پاسخ :

کیوت.
ناشناس
۲۰ تیر ۰۰:۴۲

دلم برای اون استاد الان سوخت ولی :))))

راستش هر کاری میخوام شروع کنم که قبل من یکی دیگه توی اون جایگاه بوده، دقیقا همین ترس رو دارم که مثل استاد الان باشم :)

پاسخ :

این حس رو وقتی دارم که وسط یه کلاس که نصف جلسه هاش گذشته به جای کسی برم. البته کمی.
چون در کل متقابله. شما هم ممکنه از بچه ها خوشتون نیاد. 
پیامتون قشنگ بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان