مورد

در مقابل مورد جدید که باهاش آشنا شدم احساس گیجی میکنم. انگار بلند شدم راه برم اما تلو تلو میخورم. این رو فهمیده؟ نمیدونم. اگه تو نت دیده باشید صحبت در مورد روانشناسی دارک و تکنیک های وابسته کردن طرف مقابل خیلی معروف شده(دیدید دیگه؟) شاید این مورد هم از همین قبیل کارها با من میکنه. گاهی هست گاهی نه. گاهی گرم گاهی سرد. این رفتارها رو خود من هم قبلا ناخواسته داشتم. فکر میکنم در عین جذابیتش سالم و پایدار نیست بنابراین آگاهانه سعی میکنم کمتر استفاده کنم. تا جایی که دست خودمه. میتونم بگم در حال حاضر در مقابل این آدم هیچ دارک نیستم. کاملا شفاف، مشتاق، بالغ، صبور، مسئول و هر چیز خوب و سالمی که تصور کنید هستم.

۱ ۰
ناشناس
۲۳ تیر ۱۸:۳۰

تا حالا روانشناسی دارک برای وابسته کردن، نشنیده بودم :( 

ما چقدر ساده‌ایم، حتی بهش فکر هم نکرده بودم :)

پاسخ :

برای چیز دیگه ای شنیده بودید؟
جالبه اما در کل چیزی از دست ندادین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان