آب خوش

دیدید بعضی وقتا که همه چیز آروم و خوبه همش استرس داری که یه چیزی خرابش کنه؟ منم همینطور. منم همینطور. میترسم استاد پیام بده کل فایل رو ازم بخواد ماشین رو بدزدن دوباره زمین بخورم و... همینطور سناریو پشت سناریو. 

بالاخره بعد از دو سال دوندگی و کار کردن، روتین آروم نوشتن پایان نامه و ورزش رو دارم پیش میبرم. یه جور مینی بازنشستگی شیرین. البته پایان نامه داره همچنان پالس استرس ساطع میکنه اما من آرومم. تا زمانی که استاد راهنما دور و برم نیست و اخر شهریور نشده ارومم. این یک دم غنیمت شماریم دیگه نه؟

۲ ۳
رویا گیر
۱۹ مرداد ۲۲:۰۲

سلام، خوش بحالت. من که توی مرحله پروپوزال هستم و مدام آموزش دانشگاه یا رد میکنه یا ایراد میکنه چی بگم. ):

پاسخ :

تو هم میرسی. البته اینجایی که منم اسون نیست من نا بخردی میکنم حس بازنشستگی گرفتم:)) زود هست! بعد دفاع جای بهتریه
ناشناس
۲۰ مرداد ۰۰:۳۱

امیدوارم پیامم باعث افزایش استرست نشه، اما حتما اطلاعیه ها ی دانشکده تون رو هم چک بکن. مثلا ما اسما تا آخر شهریور وقت دفاع داریم ولی درخواست دفاع و پایان نامه باید تا ۱۰ شهریور ثبت شده باشه و از اونجایی که فرایند همانندجویی و ... هم هست. باید تا ۳۱ مرداد تموم کنم همه چی رو.

من خودم به یه استرس متلاشی کننده‌ای دچارم، چون تازه دارم نوشتن رو شروع میکنم :)

کاش کارم رو تیکه تیکه نوشته بودم، جمع بندی توی ده روز خیلی سخته. البته استادم کلا به یه وَرشه.

پاسخ :

ممنون گفتی. اره درخواست رو دادم تایید نشده تعطیله الان.
میفهمم استرس رو
اره دقیقا نوشتن تکه ای خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان