پومودورو

بین همه چیزهایی که برای روش مطالعه کردن جلوگیری از تنبلی و پیشروی بهتر خوندم بهترینشون روش پومودورو بود.

این روش اینطوریه که شما وقت خودتون رو به دوره های 25 دقیقه ای تقسیم میکنید و بینش 5 دقیقه استراحت میکنید.

چرا 25 دقیقه؟

چون بهترین بازده همین 25 دقیقه اول هست و بعد از اون خسته کننده میشه.

آیا میزان مطاله تون صفره؟ با واحدهای پومودورویی شروع کنید.

 

 

برای بهتر کردنش یه هدف کیفی هم بزارین. مثلا امروز تا ساعت فلان این بخش از کار رو تموم میکنم.

اوکیه؟ خب من برم بقیه کوه بلند پایان نامه کوچولومو بنویسم. :))

۱ ۱
ناشناس
۲۵ مرداد ۱۸:۳۲

من نتونستم تا الان شروع کنم پایان نامه ام رو و فقط ۶ روز مهلت دارم :(

دارم از شدت استرس به قهقرا میرم.

یه سری گزارش و اینا دارم که نزدیک به ۶۰ صفحه اینا نوشته بودم چندین ماه پیش ولی فکر نمی‌کنم به درد پایان نامه بخوره :)

دارم از استرس به قهقرا میرم. امیدوارم راهکارت رو الان حداقل برای شروع استفاده کنم.

پاسخ :

اره نشناس حتما با این قضیه شروع کن. از 60 صفحه هم کمک بگیر چاره ای نیست
من 20 صفحه نوشتم و دو هفته وقت دارم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان