قدرت جادویی نه گفتن

این روزها دارم به این فکر می‌کنم چه قد از روح و روانم برای کارهای غیرضروری هدر میره؟ مثلا چرا قبول میکنم تو کاری که هیچ کاره هستم به استادم کمک کنم؟ چرا به صحبت غیر ضروری با دوستم ادامه میدم در حالی که کلی کار دارم. اونی که این روزها باهاش صحبت میکنم گفت اگه تو رو میشناسن از نه گفتنت ناراحت نمیشن و چرا خودت رو تحت فشار قرار میدی؟ 

امسال بیشتر از هر چی به این موضوع نیاز دارم.

 

۲ ۱
ناشناس
۰۸ شهریور ۱۷:۰۲

استادت ریکام بده مثلا :)

پاسخ :

ریکام برای چی؟
ناشناس
۰۹ شهریور ۲۱:۲۵

ریکام برای اپلای مثلا، همینجوری میگم :)

به نظرم حالا آدم توی دوره ی جوونی مفت کار کنه هم آنچنان بد نیست

درسته به آدم فشار میاد ولی بالاخره منافعش توی آینده خودش رو نشون میده

ایشالا نتیجه ی خوبی داشته باشه براتون

پاسخ :

تعجب کردم چه مطمئنی من حتما قراره اپلای کنم
اتفاقا
اتفاقا
اتفاقا ناشناس مفت و مجانی کار کردن انقد باید حساب شده انقد باید در زمان درست و انقد باید در جای درست باشه که...
این دوره ی جوونی زمان و انرژی و حوصله در سطح بالایی هست
درسته که باید سخت کار کرد ولی اتفاقا باید سخت گرفت تو انتخاب کردن و خیلی جاها رو نه گفت و مدیریت زمان کرد.
(شاید اینی که میگی برای 18 تا 22 ساله ها یا کسایی که هنوز نمیدونن چند چندن ایده خوبی باشه)
ممنونم. همینطور تو :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان